Categoría: críticas
Los espectáculos de Barcelona mirados con ojo crítico. Lee los análisis profundos de las obras a las que asistimos y danos tu opinión, ¿qué te ha parecido a ti? En espectáculosBCN queremos que formes parte de nuestra pasión: la pasión por la cultura
Crítica: El Gegant del Pi – Teatre Tantarantana
Crítica: Red, al Teatre Akadèmia
Crítica: 53 diumenges – Teatre Romea
Crítica: Les dones sàvies – El Maldà [5 anys d’èxit!]
Crítica: Potser somiar – Sala Versus Glòries
Consulta la cartellera de teatre de Barcelona [usr 3 img=»03.png»] Arriba a la Sala Versus Glòries una proposta d’Antonio Tabares, traduïda per Sergi Belbel i dirigida per Roc Esquius. Parlem de Potser somiar, una obra que ens parla sobre la mort, sobre la família i sobre l’amor. Ramon Godino, Rafaela Rivas…
Crítica: El llarg dinar de Nadal – La Ruta 40
Crítica: El gran comediant – Teatre Goya
[usr 3,5 img=»03.png»] El tàndem creat per Joel Joan i Hector Claramunt torna a treballar conjuntament per presentar una nova comèdia al Teatre Goya: El gran comediant. Després de l’indiscutible èxit d’Escape Room, tant a Barcelona com a Madrid, els dos artistes presenten una nova peça escrita a quatre mans i…
Crítica: Les irresponsables, a La Villarroel
[usr 4 img=»03.png»] Silvia Munt dirigeix Les irresponsables, una divertida comèdia que explora aquella part fosca que ens empeny a fer coses que mai hauríem pensat que érem capaços de fer. Què passa quan, deixant-nos portar d’un impuls, fem coses irresponsables? On són els límits? La culpa t’allibera de fer-te…
Crítica: QUIXOT – Sala Versus Glòries: un espectacle que deixa sense paraules!
Crítica: Prostitución – con Carmen Machi Nathalie Poza y Carolina Yuste [TNC]
Crítica: Hamlet – Cinema Aribau – La Perla 29
Crítica: Salve Regina – Badabadoc
Consulta la cartellera teatral de Barcelona Ángela Palacios ens torna a demostrar la seva capacitat d’explicar, a través del clown, del teatre còmic, dels muntatges expressius, que es pot parlar de tot en un escenari. Salve Regina, a la Badabadoc, li serveix per parlar de la maternitat. Quina? Totes: la…
Crítica. Per fi sol – Teatre Borras
Crítica: Viejo amigo Cicerón – En el Teatre Romea
Crítica: Abraza tus miedos – Cincómonos
Crítica: L’oncle Vània, al Lliure
[usr 2,5 img=»03.png»] El Lliure presenta una adaptació de L’oncle Vània que l’escriptor rus Anton Chéjov va publicar el 1899. El lituà Oskaras Korsunovas dirigeix aquesta obra – que es va estrenar a Temporada Alta – amb un repartiment integrat per Ivan Benet, Raquel Ferri, Anna Güell, Julio Manrique, Lluís…
Crítica: Hipólito – Sala Fènix
[usr 4 img=»03.png»] Consulta la cartellera teatre Barcelona Hipólito: revisión contemporánea del mito de Fedra és un monòleg on la veu de Fedra reflexiona sobre l’amor i la mirada, arribant al públic amb un to vibrant i ple d’emoció. Una proposta que parteix de la tragèdia grega d’Eurípides que ha inspirat a…
Crítica: Ballar (és l’únic que) ens salvarà – El Maldà
Crítica: En Llamas – Sala Ón
[usr 4 img=»03.png»] “Eres una mujer con un hombre dentro mirando a una mujer. Eres tu propio voyeur”, decía Margaret Atwood, muy sabiamente, como suele hacerlo. Elia Tabuenca toma estas palabras en serio para construir un personaje con múltiples capas – ideal para visitar ahora que nos empieza a acechar…
Crítica: L’habitació tancada – Sala Versus
[usr 2,5 img=»03.png»] La companyia La Salamandra presenta L’habitació tancada, un muntatge basat en contes de H.P. Lovecraft. Una idea arriscada perquè els contes de H.P. Lovecraft són històries de terror on es barreja la psicologia, el terror induït, la por a allò que desconeixem… L’habitació tancada, tres contes de…
Crítica: Malditas Plumas de Sol Picó – a la Sala Beckett
[usr 3 img=»03.png»] Consulta la cartellera de teatre Barcelona Malditas Plumas és una obra singular, interpretada per una persona singular: Sol Picó. La ballarina valenciana de dansa contemporània i coreogràfica va crear el 1994 una companyia pròpia amb la qual ha triomfat arreu del món. En el decurs de la seva…
Crítica: Pecats imperdonables – Teatre Aquitània
Consulta la cartellera teatral de Barcelona [usr 5 img=»03.png»] Triar el final i fins i tot el desenvolupament d’una obra teatral ja és possible i arriba a Barcelona amb la comèdia interactiva Pecats imperdonables. La idea va ser duta a terme originalment pel veneçolà Benjamin Cohen a Panamà, qui va ser…
Crònica del concert Guillermotta a la Sala Atrium
Guillermotta, a la Sala Atrium és la demostració de moltes coses. Per començar, és la demostració de què tenim una història musical amb molt contingut i que cal tenir-la molt present. El nostre present musical ve d’un passat, sovint recent, que cal reivindicar. I la Guillermina Motta és una artista…
Crítica: La vida pornogràfica – Sala Flyhard
Crítica: Safareig, anàlisi semàntica de l’amor – Teatre Tantarantana
[usr 4 img=»03.png»] En la seva coneguda obra mestra Madame Bovary, Gustave Flaubert escrivia que “la paraula humana és com una caldera cascada en què toquem melodies per fer ballar als ossos, quan voldríem entendrir les estrelles”. Canviant la caldera per una gibrella, i els ossos per bugaderes, l’esperit de…
Crítica: Agárrate – Teatre Eòlia
Consulta la cartellera de teatre a Barcelona [usr 3,5 img=»03.png»] “Agárrate” és l’original i reivindicatiu cabaret que podràs veure al teatre Eòlia. Nascut com a treball final de grau dels estudis d’Interpretació a Eòlia Escola Superior d’Art Dramàtic, es presenta al públic apuntant ben alt. Sota la direcció escènica, dramatúrgica…
Crítica: Jo, dona. A Lili Elbe, al Teatre Nacional de Catalunya
Consulta la cartellera de teatre a Barcelona [usr 4 img=»03.png»] Sorprenent, tendre, subtil, elegant, plàstic, visual… Tot això és «Jo, dona. A Lili Elbe«, l’espectacle creat per la ballarina i coreògrafa Marta Carrasco, guanyadora del premi de dansa 2005. Després de passar per Temporada Alta el 2019, ara arriba a…
Crítica: L’empestat – Lliure
[usr 5 img=»03.png»] L’EMPESTAT, al Teatre Lliure, és la segona part de la trilogia escrita per Jordi Oriol. També dirigida per Xavier Albertí, i interpretada per Jordi Oriol i Carles Pedragosa. L’empestat arriba al Lliure de Gràcia, una obra basada en La tempesta de Shakespeare L’Empestat es basa en La…
Crítica: Miseria – Sala Fènix
Crítica: FAMA, EL MUSICAL – Teatre Apolo
[usr 3,5 img=»03.png»] Consulta la cartellera de teatre Barcelona El passat 8 d’octubre s’estrenava a Barcelona, al Teatre Apolo, FAMA, EL MUSICAL, un nou muntatge del popular «Fame The Musical’, concebut i desenvolupat per David De Silva, conegut afectuosament en tot el planeta com «Father Fame”. Fama, el musical arriba…
Crítica: Robert – El Maldà
Crítica: La dona trencada, a la Sala Atrium
Crítica: T’estimo si he begut, Teatre Poliorama
[usr 3.5 img=»03.png»] Consulta la cartellera teatre de Barcelona Els textos de l’escriptora Empar Moliner donen vida a l’espectacle T’estimo si he begut de Dagoll Dagom, La Brutal i T de Teatre. Dirigit per David Selvas, l’escenari del Teatre Poliorama es transforma durant 105 minuts en un bingo on les…
Crítica: Aquell dia tèrbol que vaig sortir d’un cinema… – Teatre Lliure
[usr 5 img=»03.png»] Consulta la cartellera de teatre Barcelona “Fantasies masculines, fantasies masculines, és que tot està regit per fantasies masculines?”, es preguntava Margaret Atwood a The Robber Bride. En el cas de Les verges suïcides de Jeffrey Eugenides, o de la seva versió cinematogràfica a mans de Sofia Coppola,…
Crítica: Billy Elliot, al Teatre Victoria
[usr 4 img=»03.png»] Onze anys al West End de Londres, quatre a Broadway, tres temporades a Madrid i milers d’espectadors avalen l’èxit de Billy Elliot, el musical que podeu veure ara al Teatre Victoria, però res del que digui equipara veure’l en directe. Billy Elliot és un musical d’èxit internacional Billy…
Crítica: Birnam, a la Biblioteca de Catalunya
[usr 4,5 img=»03.png»] Consulta la cartellera teatral de Barcelona Podríem pensar que Birnam, escrita per Víctor Sunyol i dirigida per Joan Roura, reflecteix el moment vital de Lluís Soler. El d’un actor, amb una llarga i exitosa carrera professional, que es qüestiona la seva feina dalt dels escenaris mentre assaja…
Crítica: Disset anys – El Maldà
Crítica: Te deix amor la mar com a penyora – Atic22
Crítica: Bonus Track al Teatre Lliure
Crítica: La Víctor C. al TNC
Crítica: La Batalla de los ausentes, la nueva obra de La Zaranda llega a Barcelona
Crítica: Sóc el vent – Teatre Akademia
Consulta la cartellera teatral de Barcelona [usr 4 img=»03.png»] Al Teatre Akademia hi podeu veure un diàleg gairebé socràtic… Sóc el Vent. Un text on dos homes Hans Richter (Un), Manel Barceló (L’altre), tenen una conversa on Un respon les preguntes de l’Altre. Unes preguntes i unes respostes que són…
Crítica: Assassinat a l’Orient Express, al Teatre Condal
[usr 3,5 img=»03.png»] L’Orient Express arriba al Teatre Condal amb un assassinat i Hércules Poirot, l’excèntric detectiu belga creat per Agatha Christie. L’espectacle s’hauria d’haver estrenat l’any passat però la pandèmia no ho permès fins ara. Aquesta versió, dirigida per Ivan Morales i produïda per Focus, és una adaptació de…
Crítica: Los monólogos de la vagina – Aquarella
Cartelera teatro Barcelona Hasta el 31 de octubre se estará presentando todos los jueves, viernes, sábados y domingos Monólogos de la vagina en la Sala Aquarella, Barcelona. Con puesta de Edu Pericas y las actuaciones de Alicia Gonzáles Laá, Maritxell Huertas y Laila Alsina Riera, Monólogos de la vagina, el clásico de Eve Ensler,…
Crítica: CANTANDO BAJO LA LLUVIA al Teatre Tívoli de Barcelona
Crítica: La Teranyina – Teatre del Raval
Crítica: La dona del tercer segona – Sala Atrium
Crítica: Solo llamé para decirte que te amo – Off La Villarroel
Crítica: Barcelona 24h – Teatre Aquitània
Consulta la cartellera de teatre a Barcelona [usr 4,5 img=»03.png»] Persones normals. Així intitula la seva col·lecció fotogràfica el personatge d’Anna Piqué, a un sol sinònim de la novel·la jove d’èxit del moment de Sally Rooney (Gent normal). I és que, ja sigui per la situació pandèmica actual, o pel…