Culto Caníbal presenta a Alceu Valença aquest setembre

Culto Caníbal presenta a Alceu Valença

Agenda concerts Barcelona

Aquest pròxim dimecres 27 de setembre Culto Caníbal porta a Alceu Valença a la sala Apolo de Barcelona. A les 20:00 s’obriran les portes per començar a les 20:30 amb l’artista convidada: Julia Lith amb Jean Dumas a la guitarra, un duo amb un repertori divers de música de Bossa Nova i World Music. Finalment, començarà el concert d’Alceu Valença que presenta el seu nou espectacle “ALCEU DISPOR” a les 21:00.

Alceu Valença: el guanyador d’un Grammy a la sala Apolo

El 2022 Alceu Valença va guanyar el Latin Grammy per millor àlbum de música d’arrels en llengua portuguesa pel CD “Senhora estrada”, que esperem poder sentir alguna cançó el pròxim dimecres en directe.

És un dels artistes més influents del Brasil que, nascut al nord-est, fa de les seves cançons una fusió de música tradicional i música pop amb influència de hard rock, el folk, forró, baião i xote, entre altres. Alceu Valença és un cantautor i compositor amb una discografia de 35 àlbums i més de 5 milions de discs venuts.

Alceu Valença és un Sold out

Alceu va esgotar les entrades a Espanya del seu últim Tour el juliol del 2022 i ara torna a la sala Apolo per totes aquelles persones que no van tenir l’oportunitat de veure’l. No és casualitat que exhaureixi entrades, ja que té cançons que són himnes com “La Belle de Jour”, “Girassol” o “Morena tropicana”.

Gràcies a sala Apolo, Culto Caníbal, Primeira Linha i Red MAngo Music per donar-nos un nou concert d’Alceu Valença a Barcelona. No dubtem que serà, com sempre són els concerts d’Alceu Valença, un directe ple d’energia on l’acompanyarem cantant les seves cançons tan populars.

COMPRAR ENTRADES

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *