La popular banda de pop italiana Negramaro actuarà el dissabte 19 de novembre a la Sala Apolo de Barcelona, dins del seu Unplugged European Tour 2022.
La Sala Apolo acull el concert de Negramaro aquest novembre
Negramaro és una de les bandes de pop més conegudes a Itàlia i, tot i que a casa nostra no són tan populars, hem descobert que tenen una infinitat de seguidors entre el públic català i també, cal puntualitzar, entre la població italiana establerta a la nostra ciutat.
Es va formar l’any 1999 però va ser el 2005 quan van destacar realment en el panorama musical del país, gràcies al Festival di Sanremo, després d’anys dins del mercat més alternatiu. El seu nom, Negroamaro, prové d’un vi produït al seu barri natal, Salento, a Puglia.
Formada per Giuliano Sangiorgi, Emanuele «Lele» Spedicato, Ermanno Carla’, Danilo Tasco, Andrea Mariano, i Andrea Rocco, la banda ha anat acumulant gran quantitat de seguidors des dels seus inicis. Per celebrar el seu desè aniversari van fer dos concerts monumentals, el primer a l’Estadi San Siro de Milà i el segon a l’Estadi Olímpic de Roma. Negramaro fou la primera banda italiana a fer un concert en un estadi de futbol.
L’ Unplugged European Tour 2022 és una celebració dels seus orígens, íntima i innovadora, que permet el contacte més estret amb el públic, experimentant amb noves formes musicals i artístiques.
En aquesta gira, en la que ja han passat per Bologna i Roma, també actuaran a Amsterdam, Brusel·les, Frankfurt, Munich, Lugano i Zürich. Teniu per triar, però la del 19 de novembre és la que ens queda més a prop, JO NO M’HO PERDO!