El diumenge 9 de febrer de 2025 el Palau de la Música Catalana acollirà La Gala Tres Tenors. És una esperada gala de la mà de tres destacats tenors de l’escena actual, Josep Bros, Ramón Vargas i Antonio Gandía.
Els tres uniran les seves veus en un concert en el qual l’òpera serà la protagonista, però també escoltarem cançons populars i sarsuela. Estaran acompanyats per la Jove Orquestra Simfònica de Barcelona, dirigida pel mestre Joshua dos Santos. La JOSB està formada per músics d’entre 16 i 21 anys i combina la tècnica amb la frescor de la joventut dels seus membres, tots molt prometedors
Índice
ToggleEls Tres Tenors: Josep Bros, Ramón Vargas i Antonio Gandía
Parlem una mica d’aquests tres tenors de la gala:
- Josep Bros, un dels grans tenors del bel canto, amb una llarga carrera internacional, emociona amb la seva veu potent i la seva sempre impecable interpretació.
- Ramón Vargas, un dels més reconeguts a nivell internacional, ha actuat des del Metropolitan Opera fins a La Scala i és un tenor increïblement versàtil i emotiu.
- Antonio Gandía s’ha consolidat com un referent de la nova generació de tenors espanyols i compta amb una sòlida trajectòria a Amèrica Llatina i Europa.
Quant a Joshua Dos Santos, és un dels directors més experimentals del Sistema Nacional d’Orquestres Juvenils de Veneçuela.
El 9 de febrer al Palau de la Música
La Gala que tindrà lloc al Palau el proper diumenge, 9 de febrer, a les sis de la tarda, oferirà obres de Verdi, Donizetti, Puccini, Massenet, Leoncavallo, Sorozabal i Moreno Torroba, entre d’altres. I retrà homenatge al mestre, pianista i compositor, Ricardo Estrada (Barcelona, 1973), que, desgraciadament, s’ha vist obligat a allunyar-se dels escenaris a causa d’un accident vascular que va patir el 2021.
La Gala Tres Tenors promet ser una exhibició extraordinària d’aquests tres gegants de l’òpera.











