Llop le Loup és un espectacle per a nens. Un espectacle molt ben plantejat per atreure l’atenció dels més menuts en tot moment.
L’àvia de la Luna té una figuera que fa figues d’or... però algú les roba quan estan prou madures… la Luna intentarà esbrinar qui és el lladre. Aquest és el punt de partida d’una història que no és una sola història, sinó que va incrustant un conte dins d’un altre, dins d’un altre, dins d’un altre… petits contes que mantenen l’interès per saber… i després, què més?
A més, cada història i cada personatge tenen la seva cançó, cantada en directe, amb l’acompanyament d’una guitarra… i amb la col·laboració del públic, si s’hi anima! Rock, pop, cançons tradicionals… la música és variada i és més que un complement de les històries.
Llop le Loup un espectacle per a nens dins el Festival OUI!
Un espectacle de Sabrina Souliol i Thomas Merland, interpretat per Poulette Sabrina i Thomas Jaguar.
Poulette Sabrina i Thomas Jaguar saben que el públic infantil és difícil i molt exigent… però ells dos són uns grans professionals que també saben el que volen els nens: interpretacions acurades, molt expressives però gens exagerades, un llenguatge entenedor… i parlar-los de tu a tu.
Llop le Loup és un espectacle per a nens, que els agradarà molt… i també és un espectacle que atraparà als pares i els farà sortir el nen que porten a dins.
A tots ens agraden els contes ben explicats!!!