Quique González al Palau de la Música el 27 de novembre

Quique González al Palau de la Música el 27 de novembre

Quique González torna a Barcelona per presentar el seu nou disc, «Las palabras vividas» amb lletres de Luís García Montero. El disc, publicat el 18 d’octubre, recull 10 temes amb lletra del poeta granadí y música del cantautor madrileny. No es tracta de  poemes musicats sinó de lletres creades especialment per ser cantades per Quique González; creades per a l’ocasió.

Es tracta d’un disc sensible, amb predomini de la primera persona i amb un cert aire de melancolia per les coses ja viscudes i, per tant, passades. «Las palabras vividas» és un disc rodó, d’aquests que t’encisen i et submergeixen en un ambient poètic, a flor de pell; un àlbum brillant resultat de la feina de producció coral de César Pop, Toni Brunet i Diego Galaz, en el que trobem títols com La nave de los locos, Canción del pistolero muerto o Mi todavía.

Quique González presenta «Las palabras vividas» al Palau de la Música

Dotze discos i 20 anys de carrera, feta a poc a poc i amb bona lletra; Quique González és un treballador de la música, un delicat artesà que ha anat creixent i que és, en l’actualitat, un dels cantautors més valorats del panorama espanyol.

Aquest concert s’inclou en el cicle del 21è Festival del Mil·lenni i a González el seguiran Manolo Garcia, Ana Belén, Carlos Nuñez y Zahara, entre d’altres. La Gira del cantautor madrileny voltarà per moltes ciutats, com ara Madrid, Pamplona, Getafe, León, Santander y San Sebastián.

Estem desitjant gaudir d’aquest concert, que estem segurs que recordarem al cor i a l’oïda durant molt de temps.


Quique González al Palau de la Música el 27 de novembre

 

Laia Ruiz

Llicenciada en Publicitat i RRPP i redactora, he treballat en tants llocs diferents que em costa classificar-me. Sóc multitasking de naturalesa; començo a fer una cosa i ja estic pensant en la següent. La cultura em dóna vitamines i escric perquè em resulta terapèutic. He fet varis cursos a l’Aula d’escriptors de Gràcia, de creació de novel·la, de guió cinematogràfic i un de redacció periodística a l’Ateneu Barcelonès. El meu perfil a Linkedin

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *