Refugi de Jessica Goldberg, una adaptació de La Perla 29

Aquest mes de maig arriba Refugi de Jessica Goldberg de la mà de La Perla 29. I és que el teatre és un mirall de la societat, i Refugi torna als escenaris per qüestionar una de les estructures més fonamentals de la nostra vida: la família.

A partir del 7 de maig, el Teatre La Biblioteca acollirà aquesta obra intensa i colpidora, dirigida per Mònica Molins i interpretada per Lua Amat, Joan Esteve, Daniel Mallorquín i Laura Roig.

Refugi de Jessica Goldberg: un text incisiu que qüestiona la seguretat i la renúncia

L’Amy és la germana gran d’en Nat i la Becca, i ha assumit el paper de protectora. Quan la seva parella, en Sam, s’instal·la amb ells, el que hauria de ser una llar esdevé un espai ple de tensions latents. Refugi no només parla d’una casa i dels seus habitants, sinó de les pors que hi conviuen.

Goldberg ens enfronta a una pregunta inquietant: la felicitat és un refugi? O és una il·lusió que ens impedeix acceptar el dolor i la incertesa? L’obra ens posa davant d’una realitat incòmoda: moltes vegades, construïm relacions basades en la por a la soledat, en la necessitat de sentir-nos segurs, però… a quin preu?

Un espectacle que torna, però amb una nova mirada

Refugi de Jessica Goldberg es va estrenar per primera vegada fa més de vint anys a la Sala Beckett sota la direcció d’Oriol Broggi, amb un repartiment que incloïa noms com Clara Segura i Pau Miró. Ara, el muntatge es renova amb una nova generació d’actors i la direcció de Mònica Molins, portant el text a un present que continua sent igual de colpidor.

Aquesta nova posada en escena revisita el text amb sensibilitats diferents, mantenint la seva essència trencadora i explorant com han canviat (o no) les nostres concepcions sobre la família, la dependència emocional i la pressió social.

Una oportunitat única per viure un teatre que remou

L’obra només estarà en cartell durant quatre setmanes al Teatre La Biblioteca, convertint-se en una cita imprescindible per als amants del teatre que busquen històries que sacsegen i interpel·len. Refugi ens convida a qüestionar la vida que hem construït i les renúncies que hem fet pel camí.

No perdis l’oportunitat de veure com Refugi de Jessica Goldberg es torna a explicar per primera vegada.

Comparte este artículo
Facebook
Twitter

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *