Simfònics al Palau: La 5a de Beethoven

Simfònics al Palau: La 5a de Beethoven

L’Orquestra Simfònica del Vallès ha presentat Simfònics al Palau. I ha començat amb un programa de traca: la 5a de Beethoven. Una simfonia que és un bomba d’energia positiva.

El programa va començar amb l’obertura de l’òpera Egmont, que ja va posar el públic en actitud d’escolta activa. Seguidament, Cantata en la mort de l’emperador Josep II. Una cantata que va comptar amb la col·laboració del Cor Jove de l’Orfeó que, com sempre, va demostrar la seva gran qualitat, i de la soprano Ulrike Haller i el baix Robert Holzer. Una cantata plena de referències bíbllques i èpiques en honor de Josef II.

La segona part del concert la van dedicar a la 5a de Beethoven. Un dels components de l’orquestra ens va convidar a gaudir de la música i sentir-nos en comunió. Va ser un bon consell que tothom es va prendre al peu de la lletra. La 5a de Beethoven va esclatar dins del Palau amb una força i una energia que no van deixar a ningú indiferent. La comunió entre músics, públic i música va ser completa. Tant és així, que hi va haver gent que sortia del Palau amb el bastó a la mà, o oblidant el caminador… la música havia carregat les piles de tothom.

L’Orquestra Simfònica del Vallès ha programat més concerts en el cicle Simfònics al Palau. Uns concerts triats amb molta cura i amb la garantia d’una interpretació excepcional.

El proper concert, ja ens van avisar, és el proper 5 d’octubre, La Simfonia del nou món, de Dvorak. Segur que tornarem a sortir del Palau amb les piles ben carregades. L’OSV ja ho fa això: fer-no comulgar amb la música i omplir-nos d’energia positiva.

Descobreix aquí tot el programa de Simfònics al Palau de la Música 

Nicolas Larruy

El teatre m’agrada des de què tinc memòria. De ben petita ja anava a veure el Cicle de Teatre per a Nens i Nenes de Cavall Fort, al Romea… i ja no he deixat de gaudir del teatre. Per a mi, el teatre és salut, és felicitat… és vida! Actualment, a més de col·laborar a Espectáculos BCN, i de dedicar temps al teatre amateur, faig de jurat a la Mostra de Teatre del Raval i al Concurs de Teatre del Foment Martinenc; també col·laboro a Ràdio Montornés. El meu Linkedin

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *