El Teatre Tivoli acull “Ànima”, un musical que ens parla de la indústria de les pel·lícules d’animació i que ens demostra que els somnis es poden complir, amb esforç i amb tota la nostra ànima. 

El musical Ànima es reestrena a Barcelona, aquesta vegada, al Tívoli

Ànima” és un musical de Blanca Bardagil, Oriol Burés, Victor G. Casademunt, Marc Gómez que ha obtingut nombrosos reconeixements, entre els quals trobem 7 guardons a la 31ena edició dels Premis Butaca 2025 o 4 guardons a la 27ena edició dels Premis de la Crítica a les Arts Escèniques.

La indústria d’animació dels grans estudis nord-americans de finals dels anys trenta serveix per contextualitzar una història de superació i lluita de les dones per a poder demostrar que mereixien ocupar un lloc que, fins aleshores, havia estat reservat només per als homes, com tants altres en diferents sectors i professions.

Avui, més que mai, i per desgràcia, el tema de la discriminació i el masclisme, encara segueix en les nostres converses, vides i telenotícies. 

Una explosió de talent

Ànima és una explosió de talent i, per això, no podem dir gaires coses negatives; ens ha encantat. El tema és original i t’expliquen coses que no sabies. Aquesta experiència resulta molt enriquidora i sorprenent, els actors i les actrius, esplèndids.

Les quasi tres hores que dura l’espectacle passen volant i surts havent gaudit i també sent conscient de la cua que porta aquesta discriminació sexual que encara vivim. També parla del valor de l’amistat i de la pinya que han fet sempre les dones davant d’aquests conflictes.  

  • El millor de l’obra: L’equip actoral i l’escenografía, un deu!
  • El pitjor de l’obra: El final, m’ha decebut una miqueta.
Comparte este artículo
Facebook
Twitter

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *