Crítica Dau al 7

Nuestra opinión

Entre tota la foscor, entre el món gris i entre els carrers pudents, sorgeix un raig d’esperança, un grup de gent disposada a parlar d’allò que passa des d’un prisma diferent, amb un llenguatge diferent i amb uns ànims completament revolucionaris. Són els avantguardistes fundadors de Dau al 7, revista encapçalada pel dramaturg Joan Brossa.

I si encara no els coneixíeu, a La Seca la companyia Nozomi 700 Teatre presenta «Dau al 7» un espectacle avantguardista on els quatre components del grup ens mostren l’essència pura dels artistes catalans que intentaven gaudir de l’art en l’època de la post-guerra.

dau_al_7_critica2

«Dau al 7» de Nozomi 700 Teatre és com una apasionada lliçó sobre les avantguardes catalanes encapçalades per Joan Brossa i la seva poesia escènica. Amb una projecció audiovisual de fons i la música de ZA! com a banda sonora, els quatre actors ens endinsen a una bogeria artística on la diversió i el joc de l’art són els ingredients principals. Els membres de Dau al set s’ho passaven bé fent-ho, la companyia Nozomi 700 Teatre s’ho passen bé representant-ho i el públic s’ho passa perfectament bé sent testimoni d’aquest huracà artístic.

Un consell: si aneu a veure «Dau al 7» veureu cinc peces de la poesia escènica de Joan Brossa on haureu d’obrir bé el cap, bé els ulls i bé els somriures. El joc està servit, només heu d’estar disposats a veure una peça teatral totalment diferent, sorprenent i divertidíssima.

Llegeix l’entrevista a Nozomi Teatre que hem fet des d’espectáculosBCN 

Llegeix la sinopsi de Dau al 7 – La Seca

espectaculosBCN

Elia Tabuenca

Elia Tabuenca, filóloga hispánica y periodista digital especializada en cultura y viajes. Lleva más de 8 años dedicada al sector y es una apasionada del teatro, de la literatura, de la música y de los viajes por todo el mundo. Ver mi Linkedin

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *