Live the Roof Barcelona – Festivales en Barcelona

Per Aina Ruiz

Com expliquen els seus organitzadors, LIVE THE ROOF neix d’una idea que els Beatles van tenir fa més de quaranta anys: fer un concert a un terrat.

Un any més, aquesta iniciativa portarà a diferents artistes del panorama musical nacional a recórrer els terrats més especials de ciutats com Barcelona, Sevilla o Vigo per realitzar concerts de petit format on la proximitat entre artista i públic està assegurada.

Zahara actuará en Live the Roof

En el cas de Barcelona, del 5 de juliol al 27 de setembre, podrem veure artistes com Zahara, Sr. Chinarro, Mikel Erentxun o Carmen Boza en un marc incomparable com és la terrassa de l’Hotel Duquesa de Cardona, amb les seves meravelloses vistes al port que prometen fer de cada concert una experiència única i irrepetible.

No deixeu passar aquesta ocasió i recordeu que LIVE THE ROOF també estarà a Madrid, Sevilla, San Sebastià, Màlaga, València, Alacant i Càdiz o sigui que mantingueu les orelles ben obertes i la vista ben amunt i si sentiu bona música que ve del cel ja sabeu qui en son els culpables: LIVE THE ROOF!

Programació LIVE THE ROOF Barcelona

  • Zahara – 5 de Juliol
  • Coque Malla – 12 de Juliol
  • Sr. Chinarro – 19 de Juliol
  • Carlos Sadness – 9 de Agosto
  • Enric Montefusco – 30 de Agosto
  • El Pescao – 6 de Setembre
  • Mikel Erentxun – 13 de Setembre
  • El Kanka – 20 de Setembre
  • Carmen Boza – 27 de Setembre

Resdacción de EspectáculosBCN

Somos una web de referencia cultural en Barcelona. Desde hace 10 años que nos juntamos un grupo de barcelonesas con ganas de compartir nuestra pasión por el teatro, por la música, por la literatura y por los planes más importantes de nuestra ciudad.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *