Nota: 7’5 sobre 10
El Maldà acull fins aquest diumenge, «Per si no ens tornem a veure». Un musical de petit format escrit i dirigit per Alicia Serrat i Marc Sambola. Aquest pretén ser un homenatge a comèdies com Leonci i Lena o el Joc de l’amor i de l’Atzar. L’amor, un tema universal i que tothom ha viscut en algun moment de la seva vida.
Aquesta és la història dels reis d’Arden i de Dumaine, qui envien una carta proposant l’enllaç en matrimoni dels seus fills, el príncep William D’Arden i la princesa Anne. Aquests, però no volen casar-se i decideixen anar a veure món i disfressar-se d’altres personatges per tal de no desvetllar qui són realment.
Els personatges de l’obra, interpretats per Edgar Martinez i Anna Lagares són els qui expliquen la història. Aquests, acompanyats tan sols d’un «poeta», que toca la guitarra i és qui posa música a l’espectacle (Marc Sambola), conformen la història.
És una història sobre l’enamorament, les inseguretats i el descobriment d’altres horitzons. Edgar Martinez i Anna Lagares expliquen aquesta història amb una transparència i veritat molt interessant. Les seves veus són suaus i delicades, però també intenses i profundes quan és necessari. Els diferents personatges que interpreten a través de les seves disfresses, són divertits i molt sorprenents.
Per si no ens tornem a veure, resulta ser una història entranyable entre dos personatges que no volen enamorar-se però que ho acaben fent. Un musical molt proper i íntim que envolta l’espectador i el fa viure aquests sentiments d’una manera molt especial.
És un muntatge simple, amb pocs elements però tots molt ben aprofitats. Un aspecte interessant i original que també té aquest musical és la metateatralitat. Els actors en certs moments s’adrecen al públic fent comentaris de la història però fora del personatge i amb un to molt desenfadat.
En definitiva, Per si no ens tornem a veure és un musical diferent, sorprenent, i molt recomanable d’anar a veure.
Pingback: Per si no ens tornem a veure – EL MALDÀ